၂၀၁၂ ႏွစ္ဆန္းပုိင္းကာလတြင္ Call Centre ဝန္ေဆာင္မႈ စတင္ႏုိင္မည္ျဖစ္

ျပည္တြင္းရိွ ပုဂၢလိက နည္းပညာကုမၸဏီႏွစ္ခ ုပူးေပါင္းၿပီး တယ္လီဖုန္းေခၚဆုိမႈစင္တာ(Call Centre) တစ္ခုကို ဖြင့္လွစ္ေတာ့မည္ျဖစ္ေၾကာင္း သတင္းရရိွသည္။ ရတနာပံုတယ္လီပို႔ ကုမၸဏီလီမိတက္ႏွင့္ ဘလူးအုိးရွင္းကုမၸဏီတုိ႔ အက်ိဳးတူ ပူးေပါင္းေဆာင္ရြက္မည့္ အဆုိပါ တယ္လီဖုန္းေခၚဆုိမႈစင္တာသည္ လူမႈေရး၊ စီးပြားေရး၊ ပညာေရး၊ က်န္းမာေရးႏွင့္ အျခားေသာ အမ်ားျပည္သူသိလိုသည့္ အခ်က္အလက္မ်ားကုိ ဖုန္းေခၚဆုိစံုစမ္း႐ံုျဖင့္ အလြယ္တကူ သိရွိေဆာင္ရြက္ႏိုင္မည့္ ဝန္ေဆာင္မႈတစ္ခုျဖစ္သည္ဟု ဆိုသည္။
အဆိုပါ Call Centre ဝန္ေဆာင္မႈႏွင့္ ပတ္သက္ၿပီး ရတနာပုံတယ္လီပို႔ ကုမၸဏီလီမိတက္မွ တာဝန္႐ွိသူတစ္ဦးက “ဥပမာအားျဖင့္ က်န္းမာေရးကိစၥတစ္ခုမွာ ဘယ္ေရာဂါကို အဓိကကိုင္တြယ္တဲ့ ဆရာ၀န္နဲ႔ ေတြ႕ခ်င္ပါတယ္လုိ႔ အသံုးျပဳသူက ဖုန္းေခၚဆိုဆက္သြယ္လာရင္ ေကာစင္တာအေနနဲ႕ သက္ဆုိင္ရာခ်ိတ္ဆက္ထားတဲ့ ဆရာဝန္နဲ႕ ၾကားခံဆက္သြယ္ေပးမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒီလိုပဲ တျခားေသာ က႑ေတြမွာလည္း ဒီလုိအလားတူပုံစံနဲ႕ ဝန္ေဆာင္မႈေပးသြားမွာပါ”ဟု ေျပာသည္။
အဆုိပါစင္တာမွာ ၂၄ နာရီပတ္လံုး ဖြင့္လွစ္ထားမည္ျဖစ္ၿပီး ထုိ၀န္ေဆာင္မႈကို အသံုးျပဳလုိသူမ်ား အေနျဖင့္ ႀကိဳတင္ေငြျဖည့္ကတ္မ်ားျဖင့္ ကန္႕သတ္သတ္မွတ္ထားသည့္ ေငြပမာဏအတြင္း ယင္းစင္တာသုိ႕ သိလိုသည့္အခ်က္ဟူသမွ် ဆက္သြယ္ေမးျမန္း ေဆာင္႐ြက္ႏုိင္မည္ျဖစ္သည္။ စတင္ဝန္ေဆာင္မႈ ေပးႏုိင္မည့္အခ်ိန္မွာ ၂၀၁၂ ႏွစ္ဆန္းပုိင္းကာလတြင္ျဖစ္သည္ဟု အထက္ပါ တာဝန္ရွိသူကဆုိသည္။
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္ ယခုကဲ့သို႔ တယ္လီဖုန္း၀န္ေဆာင္မႈစင္တာမ်ား ဖြင့္လွစ္ကာ အမ်ားျပည္သူ သိလိုသည့္ အခ်က္အလက္မ်ားကိုေပးျခင္း၊ ၾကားခံဆက္သြယ္မႈမ်ား ျပဳလုပ္ေပးျခင္း စသည့္ ဝန္ေဆာင္မႈကုိ လြန္ခဲ့သည့္ ၂၀၀၈ခုႏွစ္၀န္းက်င္ကပင္ အျခားေသာ နည္းပညာကုမၸဏီအခ်ိဳ႕က ေဆာင္႐ြက္ရန္ ျမန္မာ့ဆက္သြယ္ေရးလုပ္ငန္းသို႔ တင္ျပထားျခင္းမ်ားရိွခဲ့ေသာ္လည္း ယင္းကဲ့သို႔ စတင္အေကာင္အထည္ေဖာ္လိုသည့္ ကုမၸဏီမ်ားက အေကာင္အထည္ေဖာ္ခြင့္ မရခဲ့ေပ။
ရတနာပံုတယ္လီပုိ႔ ကုမၸဏီလီမိတက္မွာ အစိုးရ၏ တရားဝင္ခြင့္ျပဳခ်က္ရ႐ွိထားသည့္ သတငး္အခ်က္အလက္ႏွင့္ နည္းပညာဆုိင္ရာ လုပ္ငန္းမ်ားကို တစ္ဦးတည္း ေဆာင္ရြက္ခြင့္ရသည့္ ကုမၸဏီတစ္ခုျဖစ္ၿပီး ဘလူးအုိးရွင္းကုမၸဏီမွာမူ ယင္းကုမၸဏီႏွင့္ အျခားေသာ သတင္းအခ်က္အလက္ဆုိင္ရာ လုပ္ငန္းမ်ား ပူးတြဲေဆာင္႐ြက္ေနသည့္ ကုမၸဏီတစ္ခုျဖစ္သည္။
အဆိုပါ Call Centre ဝန္ေဆာင္မႈႏွင့္ ပတ္သက္ၿပီး ရတနာပုံတယ္လီပို႔ ကုမၸဏီလီမိတက္မွ တာဝန္႐ွိသူတစ္ဦးက “ဥပမာအားျဖင့္ က်န္းမာေရးကိစၥတစ္ခုမွာ ဘယ္ေရာဂါကို အဓိကကိုင္တြယ္တဲ့ ဆရာ၀န္နဲ႔ ေတြ႕ခ်င္ပါတယ္လုိ႔ အသံုးျပဳသူက ဖုန္းေခၚဆိုဆက္သြယ္လာရင္ ေကာစင္တာအေနနဲ႕ သက္ဆုိင္ရာခ်ိတ္ဆက္ထားတဲ့ ဆရာဝန္နဲ႕ ၾကားခံဆက္သြယ္ေပးမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒီလိုပဲ တျခားေသာ က႑ေတြမွာလည္း ဒီလုိအလားတူပုံစံနဲ႕ ဝန္ေဆာင္မႈေပးသြားမွာပါ”ဟု ေျပာသည္။
အဆုိပါစင္တာမွာ ၂၄ နာရီပတ္လံုး ဖြင့္လွစ္ထားမည္ျဖစ္ၿပီး ထုိ၀န္ေဆာင္မႈကို အသံုးျပဳလုိသူမ်ား အေနျဖင့္ ႀကိဳတင္ေငြျဖည့္ကတ္မ်ားျဖင့္ ကန္႕သတ္သတ္မွတ္ထားသည့္ ေငြပမာဏအတြင္း ယင္းစင္တာသုိ႕ သိလိုသည့္အခ်က္ဟူသမွ် ဆက္သြယ္ေမးျမန္း ေဆာင္႐ြက္ႏုိင္မည္ျဖစ္သည္။ စတင္ဝန္ေဆာင္မႈ ေပးႏုိင္မည့္အခ်ိန္မွာ ၂၀၁၂ ႏွစ္ဆန္းပုိင္းကာလတြင္ျဖစ္သည္ဟု အထက္ပါ တာဝန္ရွိသူကဆုိသည္။
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္ ယခုကဲ့သို႔ တယ္လီဖုန္း၀န္ေဆာင္မႈစင္တာမ်ား ဖြင့္လွစ္ကာ အမ်ားျပည္သူ သိလိုသည့္ အခ်က္အလက္မ်ားကိုေပးျခင္း၊ ၾကားခံဆက္သြယ္မႈမ်ား ျပဳလုပ္ေပးျခင္း စသည့္ ဝန္ေဆာင္မႈကုိ လြန္ခဲ့သည့္ ၂၀၀၈ခုႏွစ္၀န္းက်င္ကပင္ အျခားေသာ နည္းပညာကုမၸဏီအခ်ိဳ႕က ေဆာင္႐ြက္ရန္ ျမန္မာ့ဆက္သြယ္ေရးလုပ္ငန္းသို႔ တင္ျပထားျခင္းမ်ားရိွခဲ့ေသာ္လည္း ယင္းကဲ့သို႔ စတင္အေကာင္အထည္ေဖာ္လိုသည့္ ကုမၸဏီမ်ားက အေကာင္အထည္ေဖာ္ခြင့္ မရခဲ့ေပ။
ရတနာပံုတယ္လီပုိ႔ ကုမၸဏီလီမိတက္မွာ အစိုးရ၏ တရားဝင္ခြင့္ျပဳခ်က္ရ႐ွိထားသည့္ သတငး္အခ်က္အလက္ႏွင့္ နည္းပညာဆုိင္ရာ လုပ္ငန္းမ်ားကို တစ္ဦးတည္း ေဆာင္ရြက္ခြင့္ရသည့္ ကုမၸဏီတစ္ခုျဖစ္ၿပီး ဘလူးအုိးရွင္းကုမၸဏီမွာမူ ယင္းကုမၸဏီႏွင့္ အျခားေသာ သတင္းအခ်က္အလက္ဆုိင္ရာ လုပ္ငန္းမ်ား ပူးတြဲေဆာင္႐ြက္ေနသည့္ ကုမၸဏီတစ္ခုျဖစ္သည္။
0 Tongkum :
Post a Comment